Pinkelotje forum index Pinkelotje
Welkom op het forum van Pinkelotje. Ben je nog geen lid? Klik op 'registreer' om lid te worden

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

carnaval

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> Carnaval
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
daisy
Gast

BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2006 5:12 am    Onderwerp: carnaval Reageer met quote

hallo

het is al bijna carnaval en k weet nie wat ik aan moettrekke Laughing jij wel?[/u][/i]
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 2:43 pm    Onderwerp: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart Reageer met quote

Beste Pinkelotje omdat ik je gevraagd had om de Carnaval datums te verplaatsen en jij dat niet hebt gedaan zou ik willen dat jij dat volgend jaar wel doen in 2007
je moet de Datums 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart en dat de vasten tijd dan 6 maart begint als jij dat verplaats voor volgend jaar omdat jij het niet hebt gedaan dit jaar dan zal je zien dat je er geen spijt van zult hebben want in tegendeel de kinderen zullen dat nog toffer vinden omdat ze dan hun Carnaval de zelfde dagen hebben als het Joodse Carnaval Pourim en dat is dan echt toffer dus volgend jaar doen he beloofd he ? ok ? de groetjes van Sabine
Naar boven
Nelkenbaum@hotmail.com
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 12, 2006 2:44 pm    Onderwerp: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart Reageer met quote

Beste Pinkelotje omdat ik je gevraagd had om de Carnaval datums te verplaatsen en jij dat niet hebt gedaan zou ik willen dat jij dat volgend jaar wel doen in 2007
je moet de Datums 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart en dat de vasten tijd dan 6 maart begint als jij dat verplaats voor volgend jaar omdat jij het niet hebt gedaan dit jaar dan zal je zien dat je er geen spijt van zult hebben want in tegendeel de kinderen zullen dat nog toffer vinden omdat ze dan hun Carnaval de zelfde dagen hebben als het Joodse Carnaval Pourim en dat is dan echt toffer dus volgend jaar doen he beloofd he ? ok ? de groetjes van Sabine
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 19, 2006 1:47 pm    Onderwerp: Re: carnaval Reageer met quote

daisy schreef:
hallo

het is al bijna carnaval en k weet nie wat ik aan moettrekke Laughing jij wel?[/u][/i]
Naar boven
Carnaval
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 11:15 am    Onderwerp: Re: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart Reageer met quote

Anonymous schreef:

Lieve Sabrina U moet toch weten dat men zo maar geen carnaval's datum kan verplaatsen.
Jos - Belgie Wink
Naar boven
koeko
Gast

BerichtGeplaatst: Do Nov 02, 2006 1:28 pm    Onderwerp: Re: carnaval Reageer met quote

daisy schreef:
hallo

ik wel een clowns pak
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Nov 05, 2006 1:34 pm    Onderwerp: Re: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart Reageer met quote

je kan het niet verplaatsen
Naar boven
carnaval-pak

BerichtGeplaatst: Wo Aug 08, 2007 4:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik trek volgend jaar een hondepak aan, die maakt mijn moeder. Ik zoek ook iemand die een dierenpak kan maken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> Carnaval Tijden zijn in GMT - 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: