Pinkelotje forum index Pinkelotje
Welkom op het forum van Pinkelotje. Ben je nog geen lid? Klik op 'registreer' om lid te worden

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

opa's en oma's

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> GASTENBOEK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
christine
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 7:49 am    Onderwerp: opa's en oma's Reageer met quote

wat ee leuke pagina. ik ben groepsleidster op een dagverblijf en ben op zoek naar ideetjes over het thema opa's en oma's.
wat heel moeilijk te vinden en te verzinnen is zijn knutselactiviteiten met betrekking tot dit thema.
ik ben op zoek naar liedjes en knutselactiviteiten. mischien vind ik het de volgende keer terug en als ik iets heb zal ik het hier neerzetten.
Naar boven
Linde Laat
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2006 10:04 am    Onderwerp: Opa en omalied Reageer met quote

Beste Christine,

Toevallig had ik nog een opa en omalied. Ik heb het opgestuurd naar Pinkelotje voor de site. Ik zal het per mail naar je sturen.
Ik heb het gemaakt toen ik vorig jaar muziekworkshops gaf op de opa en omadag in het land van ooit.

Gr. Lin.
Naar boven
Esmiralda Lankreijer
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Jan 27, 2006 10:34 am    Onderwerp: Re: Opa en omalied Reageer met quote

Linde Laat schreef:
Beste Christine,

Toevallig had ik nog een opa en omalied. Ik heb het opgestuurd naar Pinkelotje voor de site. Ik zal het per mail naar je sturen.
Ik heb het gemaakt toen ik vorig jaar muziekworkshops gaf op de opa en omadag in het land van ooit.

Gr. Lin.

Hallo Linde,

Ook ik ben bezig met het organiseren van een opa en omadag en er is inderdaad weinig over te vinden.
Nu heb ik op pinkelotje gekeken of jou lied er op staat, maar ik kan het nergens vinden.
Is het mogelijk dat je jou opa en omalied ook naar mij opstuurd.
Alvast bedankt,

groetjes Esmiralda
emt.lankreijer@hetnet.nl
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Za Jan 28, 2006 4:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik stuur het je op via mail. Als je het via de post wil moet je me even je adres mailen: lindelaat@home.nl Ook als je geen noten kunt lezen en je wil me bellen, mail dan, dan stuur ik mijn telefoonnr.

Gr. Lin.
Naar boven
Lin de Laat

BerichtGeplaatst: Zo Jan 29, 2006 8:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Christine,

Ik heb je mailadres niet, anders stuur ik het je ook toe,

Gr. Lin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Hennie

BerichtGeplaatst: Vr Jun 09, 2006 8:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kunt natuurlijk ook kijken welk speelgoed hadden opa en oma toen ze nog klein waren, welke spelletjes deden ze. Ook is het leuk om iets met kleding uit die tijd te doen, en oud hollandse leidjes met de kinderen te zingen.Ook een opa of oma die komt voorlezen is altijd een succes! Idea
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> GASTENBOEK Tijden zijn in GMT - 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: