Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
snowangelke
|
Geplaatst: Di Apr 25, 2006 9:43 am Onderwerp: thema flower power |
|
|
Hallo,
Ik de zomervakantie komt het thema flower power aanbod op mijn werk. Ik heb de opdracht gekregen deze uit te werken, maar help, ik ben 21jaar, dus deze tijd niet gekend. Ik weet totaal niet wat ik zou kunnen doen.
Iemand een idee??
Alvast een dikke dank u!!!! |
|
Naar boven |
|
 |
queen
|
Geplaatst: Di Apr 25, 2006 12:26 pm Onderwerp: Re: thema flower power |
|
|
snowangelke schreef: | Hallo,
Ik de zomervakantie komt het thema flower power aanbod op mijn werk. Ik heb de opdracht gekregen deze uit te werken, maar help, ik ben 21jaar, dus deze tijd niet gekend. Ik weet totaal niet wat ik zou kunnen doen.
Iemand een idee??
Alvast een dikke dank u!!!! |
Leuk thema!
Wat wil je precies gaan doen? |
|
Naar boven |
|
 |
snowangelke
|
Geplaatst: Di Apr 25, 2006 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
dat ik het niet weet, allé 1 iets zeker vriendschapsbandjes maken, maar voor de rest geen idee, ken niet echt iets van dat thema en op internet vind ik niet echt iets... |
|
Naar boven |
|
 |
Hennie
|
Geplaatst: Wo Jun 14, 2006 8:56 am Onderwerp: |
|
|
je zou bloemen kunnen maken, tamboerijntjes van kleine blikjes, van vis bv. Laten beplakken of verven, een ballon erover spannen en klaar is kees!Bloemenslingers voor in het haar.Verkleedkleren uit die tijd in je lokaal hangen. Sloppers maken van karton, met bloemetjes of kralen laten beplakken. T-Shits batikken. Spijker broeken(oude) afknippen en rafelen. Linnen schoentjes verven, en het lijkt al heel wat.Met deze spullen kun je een modeshow organiseren voor de ouders!
hopelijk kun je hier wat mee, veel succes!!!!!!  _________________ de snaterende zwarte zwaan |
|
Naar boven |
|
 |
Hennie
|
Geplaatst: Wo Jun 14, 2006 8:58 am Onderwerp: |
|
|
sorry er staat een schrijf foutje in het vorige bericht, sloppers, in plaats van slippers!  _________________ de snaterende zwarte zwaan |
|
Naar boven |
|
 |
snowangelke
|
Geplaatst: Do Jun 15, 2006 3:23 am Onderwerp: |
|
|
dank voor alle tips, het thema zit volledig in elkaar  |
|
Naar boven |
|
 |
Hennie
|
Geplaatst: Di Jun 27, 2006 8:15 am Onderwerp: |
|
|
misschien kun je ons laten weten wat je allemaal hebt gedaan met dit Thema? ben benieuwd!  _________________ de snaterende zwarte zwaan |
|
Naar boven |
|
 |
snowangelke
|
Geplaatst: Do Jun 29, 2006 3:34 am Onderwerp: |
|
|
Het is zo dat wij dit 3 dagen doen. Wij gaan t-shirts schilderen, schoenen versieren, bloemenspel spelen(dit is een soort stoelendans, maar dan met bloemen), modeshow met hippie kleren, yoga en relaxatieles, bloemen schilderen met zeep in verf en dan bellen ermee blazen. |
|
Naar boven |
|
 |
|