Pinkelotje forum index Pinkelotje
Welkom op het forum van Pinkelotje. Ben je nog geen lid? Klik op 'registreer' om lid te worden

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

..........................................................

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> Ervaringen uitwisselen met collega's kinderopvang
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anon

BerichtGeplaatst: Wo Sep 13, 2006 5:00 pm    Onderwerp: .......................................................... Reageer met quote

......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Laatst aangepast door anon op Vr Dec 15, 2006 2:02 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sabineke

BerichtGeplaatst: Do Sep 14, 2006 8:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Aphra,
Volgens mij dien je als gastouder ingeschreven staan bij een gastouderbureau om voor ouders in aanmerking te komen voor kinderopvanggeld van overheid en werkgever(subsidie),je mag,volgens mij,niet meer dan 4 kindjes onder je hoede hebben.Zo'n gastouderbureau kan je vast meer vertellen, ook of tussenschoolse opvang met gastouderschap gecombineerd mag/kan.Websites die mogelijk handig zijn:Boink, SWI, gatouderbureau.
Succes ermee,
vriendelijke groet,Sabineke

anon

BerichtGeplaatst: Wo Okt 11, 2006 5:25 pm    Onderwerp: Ik wil graag mijn registratie ongedaan maken maar hoe? Reageer met quote

Ik vind het niet zo leuk dat een vraag op deze site blijft plakken aan mijn naam. Wie mij op naam zou zoeken via internet, wordt met deze vraag geconfronteerd en die is allang niet meer actueel. Misschien wordt met deze nieuwe boodschap de oude vraag uitgewist.

Misschien kan ik niet van deze site verdwijnen, maar lukt dat wel als ik reclame maak voor mijn bedrijf:

Ik ben naast gastouder (ter overbrugging van het opstarten van een eigen kleinschalige buitenschoolse opvang aan huis) ook astrologe en bied u inzicht in uw karakter en levensweg tegen een laag tarief...ook te vinden in de telefoongids van KPN bij Aphra Astrologie Consulten te Heerle (N.B.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> Ervaringen uitwisselen met collega's kinderopvang Tijden zijn in GMT - 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: