Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
daisy Gast
|
Geplaatst: Za Feb 04, 2006 5:12 am Onderwerp: carnaval |
|
|
hallo
het is al bijna carnaval en k weet nie wat ik aan moettrekke jij wel?[/u][/i] |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo Mrt 12, 2006 2:43 pm Onderwerp: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart |
|
|
Beste Pinkelotje omdat ik je gevraagd had om de Carnaval datums te verplaatsen en jij dat niet hebt gedaan zou ik willen dat jij dat volgend jaar wel doen in 2007
je moet de Datums 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart en dat de vasten tijd dan 6 maart begint als jij dat verplaats voor volgend jaar omdat jij het niet hebt gedaan dit jaar dan zal je zien dat je er geen spijt van zult hebben want in tegendeel de kinderen zullen dat nog toffer vinden omdat ze dan hun Carnaval de zelfde dagen hebben als het Joodse Carnaval Pourim en dat is dan echt toffer dus volgend jaar doen he beloofd he ? ok ? de groetjes van Sabine |
|
Naar boven |
|
 |
Nelkenbaum@hotmail.com Gast
|
Geplaatst: Zo Mrt 12, 2006 2:44 pm Onderwerp: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart |
|
|
Beste Pinkelotje omdat ik je gevraagd had om de Carnaval datums te verplaatsen en jij dat niet hebt gedaan zou ik willen dat jij dat volgend jaar wel doen in 2007
je moet de Datums 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart en dat de vasten tijd dan 6 maart begint als jij dat verplaats voor volgend jaar omdat jij het niet hebt gedaan dit jaar dan zal je zien dat je er geen spijt van zult hebben want in tegendeel de kinderen zullen dat nog toffer vinden omdat ze dan hun Carnaval de zelfde dagen hebben als het Joodse Carnaval Pourim en dat is dan echt toffer dus volgend jaar doen he beloofd he ? ok ? de groetjes van Sabine |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo Mrt 19, 2006 1:47 pm Onderwerp: Re: carnaval |
|
|
daisy schreef: | hallo
|
|
Naar boven |
|
 |
Carnaval Gast
|
Geplaatst: Zo Sep 24, 2006 11:15 am Onderwerp: Re: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart |
|
|
Anonymous schreef: | Beste Pinkelotje omdat ik je gevraagd had om de Carnaval datums te verplaatsen en jij dat niet hebt gedaan zou ik willen dat jij dat volgend jaar wel doen in 2007
Lieve Sabrina U moet toch weten dat men zo maar geen carnaval's datum kan verplaatsen.
Jos - Belgie  |
|
Naar boven |
|
 |
koeko Gast
|
Geplaatst: Do Nov 02, 2006 1:28 pm Onderwerp: Re: carnaval |
|
|
daisy schreef: | hallo
ik wel een clowns pak |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo Nov 05, 2006 1:34 pm Onderwerp: Re: 18,19& 20 Februari verplaatsen naar 3,4,5 maart |
|
|
je kan het niet verplaatsen |
|
Naar boven |
|
 |
carnaval-pak
|
Geplaatst: Wo Aug 08, 2007 4:23 am Onderwerp: |
|
|
ik trek volgend jaar een hondepak aan, die maakt mijn moeder. Ik zoek ook iemand die een dierenpak kan maken |
|
Naar boven |
|
 |
|