Pinkelotje forum index Pinkelotje
Welkom op het forum van Pinkelotje. Ben je nog geen lid? Klik op 'registreer' om lid te worden

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats hier je reactie in ons gastenboek.
Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> GASTENBOEK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
---
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jan 12, 2006 6:58 pm    Onderwerp: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. Reageer met quote

Naar boven
linsey
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Jan 22, 2006 10:54 am    Onderwerp: iets dat iedereen wil Reageer met quote

:(iedreen wil hier een chatbox vooral ik zonder dat ik me moet inloggen
Evil or Very Mad [/img][/list][/list][/code][/quote][/b]
Naar boven
daisy
Gast

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2006 4:57 am    Onderwerp: zin in april Reageer met quote

hoi ik ben daisy
em ben helemaal turkijefan (kusadasi)
en daar gaan we naar toe in april dus heb er zin in Very Happy
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Feb 12, 2006 3:12 pm    Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. Reageer met quote

--- schreef:
Heeyzz allemaal Very Happy k vin wel da ju hier muziek moet kunnu beluisteru gratis!!! Razz da komu er misschien ook meer op deze site wa vindu jullie?????
Naar boven
kimmie
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Feb 13, 2006 3:11 pm    Onderwerp: waar zijn de mallen Reageer met quote

ik vind het een te gekke site en ook erg handig. Maar wel een opmerking: Waar kan je de mallen vinden voor het knutselwerkje bij de dierentuintrein.
Naar boven
Stephanie
Gast

BerichtGeplaatst: Za Feb 25, 2006 10:30 am    Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. Reageer met quote

Hey,

Ik vind het een toffe site, want als ik moet gaan babysitten zoek ik hiet altijd liekes!! Very Happy Cool Laughing Wink

Stephanie
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Za Mrt 04, 2006 2:54 pm    Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. Reageer met quote

Anonymous schreef:
--- schreef:
Heeyzz allemaal Very Happy k vin wel da ju hier muziek moet kunnu beluisteru gratis!!! Razz da komu er misschien ook meer op deze site wa vindu jullie?????

ja ja !!!!!!!!!
Naar boven
ezded
Gast

BerichtGeplaatst: Za Mrt 04, 2006 5:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey!

Als je op internet naar iets zoekt,kom je vaak op een speciefieke plaats terecht,maar je vindt nooit verschillende dingen gebundeld .
Dat bracht ons op het idee om een nieuw interactief forum te creŽren waarop iedereen welkom is en waar je kan praten over vanalles en nog wat.
De bedoeling van dit bericht is om niet zomaar nodeloos te spammen met slechte bedoelingen maar om mensen bij elkaar te brengen!
Je kan er spelletjes op spelen,daten,praten over zwangerschap en liefde,voetbal,televisie,reizen,boeken,films...en ga zo maar door...
we beginnen nu als kleine groep maar hopen te eindigen met een hechte vriendenkring!

Het adres: www.babbelgat.be
Vergeet je niet te registreren en... Veel plezier!

xxx
Babbelette.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 05, 2006 5:58 pm    Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. Reageer met quote

Wat is er gebeurd met de gewone namen? Ik zocht op onze achternaam naar een naam voor ons kindje en krijg alleen maar (op z'n zachtst gezegd) zeer ongewone namen.... waardeloos!!
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 06, 2006 8:41 am    Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wat is er gebeurd met de gewone namen? Ik zocht op onze achternaam naar een naam voor ons kindje en krijg alleen maar (op z'n zachtst gezegd) zeer ongewone namen.... waardeloos!!

Ik vond er juist hele leuke namen bij zitten!!
Natuurlijk zitten er ook ongewone bij... maar je ziet ook namen die je helemaal niet kent, is toch leuk.
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2006 3:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing nickthoms93@hotmail.com Wink Very Happy voeg toe
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2006 3:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

fgnha;ubergAE
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Za Mei 06, 2006 3:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Daisy,

Als je Turkije fan bent, zijn mijn sites wellicht interessant voor je: Ga naar Turkije en Turkije links.

Als je een leuke Turkse ringtone wilt: Turkse beltonen.

Groetjes,

Ricardo
Naar boven
HenriŽt & MariŽlle
Gast

BerichtGeplaatst: Za Jun 03, 2006 4:43 am    Onderwerp: gewoon lollug Reageer met quote

Hallo Razz Razz
Dit is echt een Gave site Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Laughing Laughing
Groetjes HenriŽt en MariŽlle Razz Smile Very Happy Laughing Wink Exclamation
Naar boven
benji
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jul 11, 2006 1:05 pm    Onderwerp: Cool Reageer met quote

leuke site, kom es kijken op onze site over grensgevallen, www.grensgeval.net. Nou ja, grensgevallen, ons huis staat gewoon 3 mtr over de grens met duitsland, vandaar grensgeval ..... kom kijken en schrijf je in om overal van te kunnen genieten.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> GASTENBOEK Tijden zijn in GMT - 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: