Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
--- Gast
|
Geplaatst: Do Jan 12, 2006 6:58 pm Onderwerp: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. |
|
|
Plaats hier je reactie in ons gastenboek. |
|
Naar boven |
|
 |
linsey Gast
|
Geplaatst: Zo Jan 22, 2006 10:54 am Onderwerp: iets dat iedereen wil |
|
|
:(iedreen wil hier een chatbox vooral ik zonder dat ik me moet inloggen
[/img][/list][/list][/code][/quote][/b] |
|
Naar boven |
|
 |
daisy Gast
|
Geplaatst: Do Feb 02, 2006 4:57 am Onderwerp: zin in april |
|
|
hoi ik ben daisy
em ben helemaal turkijefan (kusadasi)
en daar gaan we naar toe in april dus heb er zin in  |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo Feb 12, 2006 3:12 pm Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. |
|
|
--- schreef: | Plaats hier je reactie in ons gastenboek. | Heeyzz allemaal k vin wel da ju hier muziek moet kunnu beluisteru gratis!!! da komu er misschien ook meer op deze site wa vindu jullie????? |
|
Naar boven |
|
 |
kimmie Gast
|
Geplaatst: Ma Feb 13, 2006 3:11 pm Onderwerp: waar zijn de mallen |
|
|
ik vind het een te gekke site en ook erg handig. Maar wel een opmerking: Waar kan je de mallen vinden voor het knutselwerkje bij de dierentuintrein. |
|
Naar boven |
|
 |
Stephanie Gast
|
Geplaatst: Za Feb 25, 2006 10:30 am Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. |
|
|
Hey,
Ik vind het een toffe site, want als ik moet gaan babysitten zoek ik hiet altijd liekes!!
Stephanie |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za Mrt 04, 2006 2:54 pm Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. |
|
|
Anonymous schreef: | --- schreef: | Plaats hier je reactie in ons gastenboek. | Heeyzz allemaal k vin wel da ju hier muziek moet kunnu beluisteru gratis!!! da komu er misschien ook meer op deze site wa vindu jullie????? |
ja ja !!!!!!!!! |
|
Naar boven |
|
 |
ezded Gast
|
Geplaatst: Za Mrt 04, 2006 5:28 pm Onderwerp: |
|
|
Hey!
Als je op internet naar iets zoekt,kom je vaak op een speciefieke plaats terecht,maar je vindt nooit verschillende dingen gebundeld .
Dat bracht ons op het idee om een nieuw interactief forum te creëren waarop iedereen welkom is en waar je kan praten over vanalles en nog wat.
De bedoeling van dit bericht is om niet zomaar nodeloos te spammen met slechte bedoelingen maar om mensen bij elkaar te brengen!
Je kan er spelletjes op spelen,daten,praten over zwangerschap en liefde,voetbal,televisie,reizen,boeken,films...en ga zo maar door...
we beginnen nu als kleine groep maar hopen te eindigen met een hechte vriendenkring!
Het adres: www.babbelgat.be
Vergeet je niet te registreren en... Veel plezier!
xxx
Babbelette. |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Zo Mrt 05, 2006 5:58 pm Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. |
|
|
Wat is er gebeurd met de gewone namen? Ik zocht op onze achternaam naar een naam voor ons kindje en krijg alleen maar (op z'n zachtst gezegd) zeer ongewone namen.... waardeloos!! |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Ma Mrt 06, 2006 8:41 am Onderwerp: Re: Plaats hier je reactie in ons gastenboek. |
|
|
Anonymous schreef: | Wat is er gebeurd met de gewone namen? Ik zocht op onze achternaam naar een naam voor ons kindje en krijg alleen maar (op z'n zachtst gezegd) zeer ongewone namen.... waardeloos!! |
Ik vond er juist hele leuke namen bij zitten!!
Natuurlijk zitten er ook ongewone bij... maar je ziet ook namen die je helemaal niet kent, is toch leuk. |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za Mei 06, 2006 3:11 pm Onderwerp: |
|
|
fgnha;ubergAE |
|
Naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Za Mei 06, 2006 3:29 pm Onderwerp: |
|
|
Hoi Daisy,
Als je Turkije fan bent, zijn mijn sites wellicht interessant voor je: Ga naar Turkije en Turkije links.
Als je een leuke Turkse ringtone wilt: Turkse beltonen.
Groetjes,
Ricardo |
|
Naar boven |
|
 |
Henriët & Mariëlle Gast
|
Geplaatst: Za Jun 03, 2006 4:43 am Onderwerp: gewoon lollug |
|
|
Hallo
Dit is echt een Gave site
Groetjes Henriët en Mariëlle  |
|
Naar boven |
|
 |
benji Gast
|
Geplaatst: Di Jul 11, 2006 1:05 pm Onderwerp: Cool |
|
|
leuke site, kom es kijken op onze site over grensgevallen, www.grensgeval.net. Nou ja, grensgevallen, ons huis staat gewoon 3 mtr over de grens met duitsland, vandaar grensgeval ..... kom kijken en schrijf je in om overal van te kunnen genieten. |
|
Naar boven |
|
 |
|