Pinkelotje forum index Pinkelotje
Welkom op het forum van Pinkelotje. Ben je nog geen lid? Klik op 'registreer' om lid te worden

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

school

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> GASTENBOEK
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
daisy
Gast

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2006 10:12 am    Onderwerp: school Reageer met quote

ik ben er weer

vinden jullei sgol leuk nou ikke niet!
moet zo ... Crying or Very sad [/b]
Naar boven
iiCk
Gast

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2006 12:55 pm    Onderwerp: schOol?? Reageer met quote

hOii,,

Ik vind school juist hartstikke leuk, de lessen enzo meestal niet, maar de lol die op school hebt wel! Exclamation Ik heb soms wel een dagje vrij vanwege uitval enzoo, dan zit je thuis huiswerk te maken terwijl dr niemand thuis is.. Dan ga ik nog liever naar school hoor!

Dikke zOen van ...

iiCk Mr. Green
Naar boven
willemijn
Gast

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2006 7:28 am    Onderwerp: hocheky Reageer met quote

ik vind hochey heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy Smile Smile
Naar boven
wienke
Gast

BerichtGeplaatst: Zo Apr 16, 2006 9:08 am    Onderwerp: school Reageer met quote

ik vond de kleuterschool aleen leuk de basis en vso afdeling niks aan

groetjes wienke Cool Confused Cool
Naar boven
ik
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 24, 2006 3:26 pm    Onderwerp: ik Reageer met quote

Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
school is cool!
Quote:
Code:
[list][list=][img][/img][url][/url][/list][/list]
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 12:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Very Happy Rolling Eyes Twisted Evil Confused Mad Cool Smile Cool Mad
Naar boven
{hallo}
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 12:09 pm    Onderwerp: niks Reageer met quote

Very Happy hallo Very Happy allemaal:D

Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Very Happy Smile Sad Surprised Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Arrow Idea Question Exclamation Rolling Eyes Wink Embarassed Crying or Very sad Laughing Cool Confused Smile Very Happy Sad Surprised Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Razz Embarassed Twisted Evil Razz Smile Very Happy Sad Surprised Embarassed Confused Cool Razz Idea Rolling Eyes Wink Laughing Crying or Very sad Razz Shocked Confused Sad Razz Twisted Evil Rolling Eyes Wink Laughing Wink Rolling Eyes Embarassed Crying or Very sad Twisted Evil [/code]
Naar boven
=oops=
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 12:11 pm    Onderwerp: Re: niks Reageer met quote

{hallo} schreef:
Very Happy hallo Very Happy allemaal:D

Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow Very Happy Smile Sad Surprised Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Arrow Idea Question Exclamation Rolling Eyes Wink Embarassed Crying or Very sad Laughing Cool Confused Smile Very Happy Sad Surprised Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Razz Embarassed Twisted Evil Razz Smile Very Happy Sad Surprised Embarassed Confused Cool Razz Idea Rolling Eyes Wink Laughing Crying or Very sad Razz Shocked Confused Sad Razz Twisted Evil Rolling Eyes Wink Laughing Wink Rolling Eyes Embarassed Crying or Very sad Twisted Evil [/code]
Embarassed
Naar boven
p0e$ie
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 12:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous schreef:
Very Happy Rolling Eyes Twisted Evil Confused Mad Cool Smile Cool Mad
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2006 1:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

=#FFOOOO Very Happy Smile : Idea Mr. Green
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 5:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

soms is school leuk maar soms ook niet Exclamation Question
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jul 05, 2006 5:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Code:
[quote][list][list=][img][/img][url][b][i][u][img][/img][/u][/i][/b][/url][/list][/list][/quote]
Naar boven
pluisje
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jul 13, 2006 9:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

[i]ik vind school best fijn Exclamation
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> GASTENBOEK Tijden zijn in GMT - 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: