Pinkelotje forum index Pinkelotje
Welkom op het forum van Pinkelotje. Ben je nog geen lid? Klik op 'registreer' om lid te worden

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

de zeer betrouwbare thuiswerklijst

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> Te koop aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nanexO

BerichtGeplaatst: Vr Dec 08, 2006 12:35 pm    Onderwerp: de zeer betrouwbare thuiswerklijst Reageer met quote

"Ben u net als ik ook al geruime tijd opzoek naar thuiswerk? Alles wat u vind is misleiding of bedrog? Iedereen probeer geld van u af te pakken door "snel rijk formule" aan te bieden? Wilt u echt thuiswerk?
Ontdek het hier hoe u aan het echte thuiswerk komt:
Ook al zo'n geruime tijd op zoek naar thuiswerk?

Ik heb veel moeite gedaan om bedrijven te vinden die thuiswerk kunnen aanbieden.

Ik heb inmiddels een lijst van ongeveer 250 bedrijven die thuiswerk aanbieden
Het aanbod van deze bedrijven varieert van inpakwerk, enveloppen plakken, knipwerk tot administratief
werk enz.

NIET:
Het gaat hier dus niet om snel rijk formules
Het gaat hier ook niet over geld verdienen met paypal of andere piramide systemen
Het gaat zeker niet over betalen voor onnodige of niet krijgende artikelen

WEL
Het gaat hier wel over, hoe u thuiswerk kunt vinden
Het gaat hier wel over, hoe u in het bezit van mijn lijst kan komen
Het is een goede duidelijke lijst over thuiswerk bedrijven die u niet in de kou laten staan.
Als u belangstelling heeft dan kunt u ook in het bezit komen van deze lijst met bedrijven die thuiswerk aanbieden.
U kunt de lijst dan via de mail toegezonden krijgen.

Ik vraag voor het aan u toezenden van de lijst wel een hele kleine vergoeding van 2,50 en dit is puur om de kosten te dekken die ik bij het zoeken naar de bedrijven heb gemaakt, voornamelijk telefoonkosten, en brandstof (dus niet om er zelf wat aan te verdienen!) en van mijn genomen moeite kunnen nu ook andere mensen die op zoek zijn naar thuiswerk profiteren.

Mocht u belangstelling hebben, en in het bezit willen komen van deze lijst van thuiswerkaanbieders. (want de bedrijven die thuiswerk aanbieden liggen echt niet voor het oprapen) Dan kunt u me mailen, en wie weet heeft u binnen een korte tijd een thuiswerkbaan.

Met vriendelijke groet,
Martin de Vriend

martindevriend@hotmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Pinkelotje forum index -> Te koop aangeboden Tijden zijn in GMT - 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: